Member Login
Lost your password?

WOW: retailers & stylisten werken samen

7 februari 2018

Op 6 februari hebben interieurarchitect Michiel de Zeeuw (RTL Woonmagazine), INretail en beroepsorganisatie BNS Crisp in de Woonindustrie WOW (Way of Working) gelanceerd. WOW heeft als doel de samenwerking tussen stylisten en woonondernemers te optimaliseren.

De maatschappij verandert en daarmee ook de consument. Die consument wil steeds meer: persoonlijke aandacht, professionele adviezen en op zijn minst een optimale service. In de woonbranche nemen stylisten de zorgen van de consument uit handen door met hun creativiteit en expertise ruimten in te richten. Retailers hebben een prachtige showroom met een diversiteit aan meubelen, woningtextiel, keukens, badkamers en vloeren. Om de samenwerking tussen stylisten en woonondernemers goed te regelen, heeft INretail samen met de beroepsvereniging voor stylisten, BNS Crisp, WOW ontwikkeld. Door deze samenwerking krijgen retailers een soort  ‘buitendienst’.

Beide partijen kunnen zo nóg meer inspelen op de consumentenvraag. Sterker nog, een goede samenwerking tussen retailer en stylist biedt kansen. Zo vergroot de samenwerking het bereik van de retailer: naast de directe consument heeft hij nu ook een ‘indirecte’ consument via de stylist. De stylist kan op zijn of haar beurt tijdens zijn werk gebruikmaken van de showrooms (presentaties, stalen en toebehoren) en van de kennis van de retailer. Winst op vele fronten. Meer informatie

 

Tags: , , , , , ,



Nieuws