De leeuw van Leolux

leeuw

Leolux start in 2019 een nieuwe brandingcampagne genaamd 'always notice Leolux' waarmee het bedrijf hun merk 'in het brein van de consument willen etsen'. Hierbij staat de leeuw in de hoofdrol. Niet alleen is het een dier dat je niet snel zal vergeten, het staat ook voor de kernwaarden van Leolux, aldus het bedrijf. Net als de leeuw, is Leolux namelijk trots, dominant, sterk en betrouwbaar. 

De campagne ging van start met een guerrilla-actie en werd gevolgd door reclames bij de STER, op de site en op borden bij snelwegen. 

Voor Leolux promotiefilmpje zie: 

youtube.com/watch?v=dBRFuqIt8MY

 

Lees ook
Orgatec

Orgatec

Van 23 tot 27 oktober kunnen beursliefhebbers zich verdiepen in de wereld van projectinterieur. Woon- en werkomgeving vermengen zich steeds meer, was de boodschap die op de beurs werd uitgedragen.  Leolux presenteerde er Leolux LX, een nieuwe collectie speciaal voor de zakelijke markt, waarbij het bedrijf liet zien hoe een merk dat zich...

Onderscheidingen

Onderscheidingen

Fabrikant Leolux heeft met fauteuil Jille (Leolux) en met fauteuil Nihan (Pode) tweemaal een GIO in de wacht gesleept. De onderscheiding, uitgegeven in Nederland, staat voor Erkenning voor Goed Industrieel Ontwerp. De GIO’s wordt jaarlijks toegekend door een per gelegenheid samengestelde jury. Model Jill is behalve als fauteuil ook verkrijgbaar...

Leolux Design Event

Leolux Design Event

Edward van Vliet presenteerde bij Co van der Horst een reeks eigen producten die hij voor Leolux ontwierp, waaronder zijn nieuwe model Jill (foto), een combinatie van een fauteuil en chaise longue. Daarnaast lieten Roderick en Claire Vos hun ‘Pode by leolux’ collectie zien. De presentatie vond begin oktober plaats.  info: covanderhorst.nl