Magic & meaning

11 april 2018

Hoe bind je mensen die willen ontspullen aan je merk? Wat is de invloed van het zogeheten post truth tijdperk op stijl- en consumententrends?

Stylink organiseert op 7 mei MAKE.BELIEVE, een trend-event voor iedereen die werkt in design en lifestyle – van brand manager tot designer, van inkoper tot marketeer. Magic & Meaning zijn de centrale begrippen van deze derde editie van MAKE.BELIEVE.

De afgelopen jaren leek authenticiteit het belangrijkste wapen van merken. Een authentiek verhaal zou voldoende zijn om klanten te laten terugkomen en vrijwillige ambassadeurs van je merk te krijgen. Ondertussen beginnen al die authentieke verhalen van authentieke persoonlijkheden wel erg op elkaar te lijken. Daarbij lijkt nep het nieuwe normaal geworden: een wereld waarin voortdurend wordt gespeeld met verwachtingen en betekenissen. Ten slotte lijkt iedereen te streven naar een eenvoudig, stressvrij leven met zo min mogelijk spullen. Hoe bind je die nieuwe minimalisten aan je merk?

Hoofdredacteur van Stylink, Anna Borsboom, is spreker op 7 mei – en op het programma staan in ieder geval:

–          nep als het nieuwe normaal: stijl- en consumententrends, met voorbeelden uit mode, wonen, kunst en lifestyle

–          marketing met meaning en magic: over hoe je betekenis kunt toevoegen aan merk en marketing

–          en uiteraard vragen, discussies en netwerken.

Meer informatie of aanmelden kan hier

Tags: , , , , , , ,



Nieuws