Alles is bedacht

2 mei 2018

Alles is bedacht, alles is ontworpen. Tenminste, alle spullen, elke kandelaar, elke vaas, elk glas, elke kapstok, elk kussen en elk tapijt: iemand heeft erover nagedacht. Over vorm, materiaal, kleur, gebruik. In de nieuwe Home & Living besteden we veel aandacht aan degenen die aan het begin van die producten, staan, de ontwerpers.

Een is inmiddels een veelgevraagde hotshot, een ander rijdt over stoffige landwegen naar tapijtweefsters, weer een ander geeft een twist aan de traditie van kleedjes op tafel, en de vierde loopt langs het strand op zoek naar materiaal. We laten ze aan het woord over waarom ze dat doen, wat ze willen toevoegen aan al die dingen die al bestaan, hoe ze hun ondernemerschap ontwikkelen.

Kortom, dit is met recht een ontwerpersnummer. Interessant voor retailers, omdat ze het verhaal weten achter de producten die uiteindelijk bij een gebruiker, een klant terechtkomen. En dat is wat Home & Living wil zijn. Een magazine dat inspireert door grotere verhalen, dat verder wil kijken. Welke kant gaat het op, wat is de ‘onderstroom’? Wat zijn trends en ontwikkelingen in materiaal, in design, ondernemerschap en consumentengedrag?

Binnenkort bij u in de brievenbus: de mei-editie van Home & Living  2018.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



Nieuws